نوشته های من

نوشته های من

خاطرات
نوشته های من

نوشته های من

خاطرات

یعنی فقط من متخلفم؟

سلام دوستان عزیز 

پنجشنبه آبجی جانم ماشین رو برداشت و رفتیم خرید موقع پارک کردن همه جا پر بود الا یه جا که تابلوی حمل با جرثقیل کنارش بود! آبجی جانم رفت اونجا رو پر کرد بهش اخطار دادم که پارک ممنوعه گفت این همه ماشین اینجا پارک کردن! و فقط واسه ما ممنوعه؟! دیدم حرف حسابی میزنه از ماشین زدیم بیرون و بعد از ساعتی برگشتیم و من داشتم با شوخی میگفتم که جرثقیل ماشین رو برده. در حالی که خنده بر لبانمان نقش بسته و از این شوخی ها مشعوف بودیم  یکهو خنده رخت بربست و ماتمان برد از نبود ماشین!  اما فقط جای ماشین ما خالی بود! فکر میکنم جرثقیل جا نداشته بقیه ماشین ها رو هم ببره!  

خولاصه که بسی درس ها گرفتیم... 

 

پ.ن:خطاب به دوستان عزیزی که در بلاگفا مینویسید: حالم از این سایت به هم میخوره یک ساعت تمام با وسواس و طوری که به کسی برنخوره نظر مینویسم واسه تون اونوقت تا میام ثبت کنم اون کد لعنتی که واسه ثبت نظر باید بنویسمش رو واسم نمیاره!! از ADSLاینترنت قوی تری وجود داره؟ با اون هم نمیاره!!!