نوشته های من

نوشته های من

خاطرات
نوشته های من

نوشته های من

خاطرات

سال نو تصمیم نو!


هیچ دقت کردین ما ایرانیها چه آدمهای یهویی و جوگیری هستیم؟! یهویی تصمیم میگیریم بخوریم یهویی تصمیم میگیریم خرید کنیم و یا یهویی مثلن خونمونو تمیز کنیم و اگر کسی خلافشو انجام بده انگار که دور از آدمیزاده! که چی مثلن؟

هر سال نزدیک عید همسایه های گرامی کوچه ها رو با توالت فرنگی های رنگارنگ مزین میکنن! که اگه چار تا از مهموناشون از دستشویی استفاده کنن نگن اَ... توالت پاریشونو هنو دارن! خب الان این همه مردمی که از کوچه رد میشن مهمترن یا اون چار تا مهمون فرضی؟!

خدایا دیگه حالم از اینهمه تظاهر به هم میخوره؛ تظاهر به داشتن فهم و شعور به تحصیلکرده و متشخص بودن به همه ی این ادعاهای توخالی! آخه کسی با تعویض هرساله ی توالتش با کلاس شناخته شده آیا که تو دومیش باشی؟ نکن عزیزم نکن اینکارو با خودت و آبروی یه ملت! چار تا بیگانه بیان این کوچه ها رو ببینن آبروی نداشتمونم به فنا میره! میرن واسمون حرف درمیارن که این ایرانیا کوچه هاشون دستشویی عمومیه! یا مثلن خیلی مردن بی فرهنگ و کثیف و فوق العاده اسرافکاری هستن که البته فقط من و شما حقیقت رو میدونیم اونا که فقط یه چشمه شو دیدن! یا مثلن شما آقایی که از تو ماکسیکای مشکی تمیزت پاکت سیگارت رو تو خیابون پرت میکنی؛ من میدونم که شما فکر میکنی خیلی با کلاسی اما حقیقت اینه که کسی جز امثال خودت همچین فکری نمیکنه شرمنده ام که ناامیدت کردم!

سال جدیدی رو در پیش داریم و من خواهش میکنم سعی کنیم تصمیم های بزرگتری برای کارهامون بگیریم.