نوشته های من

نوشته های من

خاطرات
نوشته های من

نوشته های من

خاطرات

نوزده سالگی

   هفت روز پیش تولد بیست سالگیم من رو که دو سال توی هجده سالگی گیر کرده بودم نجات داد! یعنی خب با هرکسی که تازه آشنا میشدم خودم رو همچنان هجده ساله معرفی میکردم! و بعدش برای خودم تصحیح میکردم نوزده سالته عزیزم نوزده آه...

ولی حالا با افتخار میگم بیست سالمه! اما اینکه چرا بیست سالگی باعث افتخاره واسه خودمم مبهمه! شاید چون نمره ی بیست ایده آل همه ست باعث میشه فکر کنی نمره ی بیست عمرت رو گرفتی! یا شاید خیلی زحمت کشیدم و هنر کردم که به بیست سالگی رسیدم که واقعن هم زحمت زیادی کشیدم. شایدم اصلن قراره اتفاقای خیلی فوق العاده ای توی بیست سالگی منتظرمه؛ کی میدونه؟! به هر حال خیلی هیجان زده ام تولدم مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
امین دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:57 ق.ظ http://over.blogsky.com/

تولدتون هم مبارک

امین سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ب.ظ http://over.blogsky.com/

سلام خوشحال میشم به وب من سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد