نوشته های من

نوشته های من

خاطرات
نوشته های من

نوشته های من

خاطرات

ترجمه ی آهنگ I've got you از مارک آنتونی

دوستان عزیز

داشتم تو نت دنبال ترجمه ی آهنگ I've got you از مارک آنتونی میگشتم ولی چیزی پیدا نکردم گویا تا بحال ترجمه نشدم.. چون خودم از آهنگ و معناش بشدت لذت بردم خواستم شما رو هم در این لذت سهیم کنم.. اینم ترجمه ی من از ترانه ی آهنگ:


Marc Anthony – I've Got You Lyrics


Baby when I think about you

عزیزم وقتی به تو فکر میکنم

I don't need to think 'cause I just know

نیازی به فکر کردن ندارم چون دقیقا میدونم که

That baby it's the way you love me

این راه عشق ورزیدن توست که من رو به شدت مطمئن میکنه که تو تکی عزیزم

That makes me so damn sure that your the one

Don't you know that I've waited for you

میدونستی که من منتظر تو بودم؟

You are everything I've wanted all my life

تو تمام آن چیزی هستی که در تمام عمرم میخواستم

Never thought I would find what I need

هیچ وقت هم فکر نمیکردم بتونم اون چیزی رو که دنبالش بودم پیدا کنم

'Til you came along my dreams seemed so far away


تا وقتی که تو از درون رویاهای دور و دراز من از راه رسیدی

[Chorus]

I could be with another girl

And I can take a trip all around the world

میتونستم با یه دختر دیگه باشم و میتونم تمام دنیا رو بگردم

But why would I go anywhere when I've got you

اما چرا باید جایی برم وقتی تو رو ب دست آوردم

I could spend my money on fancy clothes

میتونستم پولمو برای خریدن لباس های گرون قیمت بپردازم

Meet a thousand women doing videos and shows

هزار تا زنی رو ملاقات کنم که فیلم بازی میکنن و ادا درمیارن

But baby I'm so glad that I got you

Maybe I just got lucky

اما عزیزم من واقعا خوشحالم که تو رو به دست آوردم شاید فقط شانس آوردم

'Cause a chance like this don't come along every day

چون این شانس هر روز در خونه آدمو نمیزنه

And can we hold on to what we've got

و آیا ما میتونیم از چیزی که بهش رسیدیم دست نگهداریم؟

If I ever lost you girl, my whole life would change

اگر تو را از دست بدهم دختر جون، تمام زندگی ام عوض خواهد شد

You should know that your life gives me strength

باید بدونی که زندگی تو به من کشش و قدرت میده

And without you I don't know where I would be

و بدون تو، نمیدونم کجا باید باشم

It's because of your soul I'm at ease

بخاطر روح توئه که من در آسایشم

No matter where I am I'm not alone. eh

وقتی تنها نیستم مهم نیست که کجا باشم

[Chorus]


All that I have

Is nothing when it compares to you

همه ی چیزی که دارم، در مقایسه با تو هیچی نیست

And I can't believe

Hoe your love makes me feel

و نمیتونم باور کنم که عشق تو چه حالی بهم دست میده

I'm glad that I've got you

And girl you've got me too

من خیلی خوشحالم که به دست آوردمت دختر جون

و تو هم منو :)

 الهام ولی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد