نوشته های من

نوشته های من

خاطرات
نوشته های من

نوشته های من

خاطرات

نمیر لطفن!!

به آرامی آغاز به مردن می‌کنی
اگر برده‏ عادات خود شوی
اگر همیشه از یک راه تکراری بروی
اگر روزمرّگی را تغییر ندهی
اگر رنگ‏های متفاوت به تن نکنی
یا اگر با افراد ناشناس صحبت نکنی

پابلو نرودا

نظرات 3 + ارسال نظر
شیرین پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ق.ظ http://roozanehaye-ma.blogsky.com/

دوست عزیز از اینکه به من سر زدی ممنون . خوشحال میشم بازم بیای .
اما عزیزم ، من فیلمو از نظر هنری معرفی کردم و تنها به خوش ساختی ش توجه کردم . کاری به روایت هولوکاست ندارم و اینکه بین هیتلر و یهودی ها چه گذشته چون هیچگونه اطلاعاتی در این زمینه ندارم .
اگر فیلم رو ببینی متوجه میشی که روایت روانی داره و بازی بازیگراش هم قویه . فیلمبرداری و موسیقی و ... هم خوبه اینها در فیلم برای من مهم بود که معرفیش کردم .پس جبهه نگیر که یهودیا با ساختن اینچنین فیلم هایی دنبال جذب دلسوزی هستن و موفق شدن و ووو
از اینکه نظرتو گفتی خوشحالم ، چون از اینکه نظرات دیگران رو بشنوم خوشحال میشم و به نظرم آشنایی با عقاید و نظرات متفاوت دیگران باعث رشد آدم میشه .

هانیه شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ب.ظ http://samtezendegi.blogsky.com/

خوشمل بود عزیزم....
منو یادت نره....سر بزنی

م صادقی یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:59 ب.ظ http://www.shur.s.lxb.ir

سلام دوست من قلم زیبایی داری خاطره رو خیلی خوب تعریف میکنی یه جوری که آدم خسته نمیشه از خوندنش من بر این باورم که اگه مقداری مطالعه ات را رو خوندن رمان بیشتر کنی شاید بتونی در آینده نویسنده خوبی بشی جدی گفتما بهم سر بزن

سلام دوست عزیز ممنون از اینکه این نظرو داری.
اما فک کنم آدرس وبتو اشتباه دادی چون باز نشد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد