نوشته های من

نوشته های من

خاطرات
نوشته های من

نوشته های من

خاطرات

اولین پست

سلام  

خانم جوجو هستم

16ساله

دوم دبیرستان

رشته ادبیات

ساکن تهران

متولد 24/تیر/1372

راستش یه مدتی بود تو فکر این بودم که یه وبلاگ درست کنم،خاطرات و مطالب خودم رو توش بنویسم که بالاخره تصمیمم رو عملی کردم .حالا از دوستان عزیز می خوام که بعد از این به وبلاگم نظر بدهند ومن رو یاری کنند.

زندگی من بر پایه خنده هست و همیشه در هر حالی می خندم .  

آدمای صادق رو دوست دارم و با آدم های پرمدعا رابطه خوبی ندارم .   

                                                                            

نظرات 2 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:36 ب.ظ http://tiz.blogsky.com

من عاشق هرچی تیر ماهیه هستم!
تیر ماهی ها اغلب اینجوری هستن که گفتی:
آدمای صادق رو دوست دارم و با آدم های پرمدعا رابطه خوبی ندارم .
فکر کنم اینجوری هم باشن:
اونا خیلی نوع دوستن،احساسات عمیقی دارن( یعنی از ته دلشون) خیلی زود با آدمای اطراف خودشون گرم می گیرین و خیلی راحت دوستای خوب پیدا می کنن.
... و اگه هم از یه دوست نزدیک ضربه ببینن، این کا اون دوستشون براشون بور نکردنیه.
این طور نیست؟ من که این طوری ام.

راستی 2سوال داشتم و یه درخواست؛
سوال اول: چرا جوجو؟(البته اسم قشنگیه... اگه خواستی بعدا بهت می گم چرا)
سوال بعدی که می شه سوال آخر!(یعنی همون سوال دوم!):
چرا تو اسم وبلاگت غم می بینم؟ مگه نگفتی زندگیت بر پایه ی خنده است؟
درخواست: می خوام لینکت کنم. اجازه می دی؟ و خوشحال می شم اگه تو هم لینک وبلاگمو بزاری رو وبلاگت(واقعا خوشحال می شم... خیلی!)

راستی به وبلاگ منم بیا تا علاوه بر اینکه آمار بازدید وبلاگم بالا بره! جواب سوالات و ابهامات منو توی قسمت نظرات برام بنویسی
منتظرتم.

زیبا و متننوع سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ http://www.javad468.mahtarin.com

سلام.من اسمم.جواده .بیشتر صفحاته خاتراتتو خوندم حتی 2,3 تاشو ذخیره کردم.خیلی باهال بود.من خودم متولد19تیر68هستم.جالبه.از سوالای بیخود هم خوشم نمیاد.منم مثل شما قبلا خاطره مینوشتم پس تغریبا میفهمم چی میگی؟به وب ما هم یه سر بزن .تا بعد .بای

سلام آقای جواد

خوشحالم که از مطالبم خوشتون اومده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد