نوشته های من

نوشته های من

خاطرات
نوشته های من

نوشته های من

خاطرات

خیانت و تعصب

 

برای تقویت زبانم این تابستون فیلم خارجی زیاد دیدم و یه چیزی رو فهمیدم اون هم اینه که انگلیسی ها خیلی بی بند و بارتر از آمریکایی ها هستن مثلا توی یه فیلم انگلیسی زنه سر میز غذا خیلی ریلکس برگشته به شوهرش میگه بچه فلانی توی شکمم هست بعد هم که بچه رو به دنیا آورده برمی داره میبره میده به باباش بعد خیلی باحال زنه برمیگرده خونه و با هووهه و شوهرش زندگی رو ادامه میدن و اصلا انگار نه انگار کسی به کسی خیانت کرده بعد مردم هم به مناسبت بازگشت زنه به خونه (در حالیکه میدونند با کسی دیگه رابطه داشته )بهش تبریک می گویند!(نکته:اگه تو این یه همچین اتفاقی بیفته حداقل چهار تا کشته داره؛زن وقتی بفهمه که شوهرش با یکی دیگه رابطه داره میره و اون زنه رو میکشه بعد مَرده میره زن خودش رو می کشه بعد دوست پسر زنش و شوهر زنه همدیگه رو می کشند!)!!!!!!!  

در حالیکه توی یه فیلم آمریکایی دیدم مَرده وقتی میفهمه که زنش دوست پسر داره میره پسره رو میکشه(نکته:اگه توی ایران یه همچین جریانی رخ بده اون کسی که همیشه کشته میشه زنه هست!!!)  

این بی بندو باریشون حالم رو به هم میزنه هر چند از اینکه اینقدر ساده و منطقی با این موارد برخورد می کنند احساس می کنم چقدر ایرانی ها بی فکر و بی فرهنگ هستند و تعصب الکی دارند؟!!!!  

یه چیز ی که خیلی من و به فکر فرو می بره اینه که خیلی راحت از همدیگه طلاق می گیرند!!! 

آخه چطور به خودشون اجازه میدن که اینقدر راحت و بی هیچ دلیل موجهی بچه شون رو از داشتن مادر یا پدر محروم کنند؟!!!!!  

راستی امروز که از کلاس زبان بر گشتم یه کاغذ روی زمین دیدم برش داشتم ؛دستنویس بود یه نگاه که بهش زدم فهمیدم از اون برگه هایی هست که باید ازشون 20-100تا کپی بگیری و اگه نگیری اونوخت یه بلایی سر خودت یا یکی دیگه میاد؟!!!!! 

اومدم بندازم زمین اما منصرف شدم و گفتم ببرم بالا با خواهر گرامی یه کم بخندیم؛بعد که نشستیم و من داشتم با صدای بلند میخوندمش؛ فهمیدیم که این نامه گارانتی و ضمانت نامه هم داره،چطور؟؟؟؟؟؟خوب بهتون میگم خط آخرش نوشته بود :اگر بعد از 20روز حاجت روا نشدید می تونید با این شماره تلفن.............تماس حاصل فرمایید قیافه ما در اون لحظه

نظرات 5 + ارسال نظر
علی شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:53 ق.ظ http://tirgan.mihanblog.com

میدونی...
غربی ها حس ندارن، چون آدم نیستن! یه مشت آدم بی تمدنِ گاوچرون!

من بیشتر با دختر همسایه موافق هستم و به نظرم اونهام مثل ما حس دارن اما کمی متفاوت تر.به هر حال از نظرت متشکرم پسر تیر

دختر همسایه سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ http://dokhtarehamsaye.blogsky.com

اول در مورد نوشته ات نظر بدم من حدود ۲۶ ساله که اومدم دانمارک یعنی یه هوا بی بند و بارتر از انگلیس :-) ولی بگم اینا هم مثل ما آدم هستند و حس دارند فقط طرز نگاه کردنشون به زندگی فرق داره ....مثلا برای اینا سکس مثل غذا خوردنه یه چیز ساده که تمام زنگیشون رو بخاطرش از بین نمیبرند آدم نمیکشن و خلاصه ریلکس باهاش برخورد میکنند ....هم زن و هم مرد ...البته من قبول ندارم ولی مال خودمون هم زیادی شوره ....از قدیم گفتند نه به اون شوری شور نه به اون بی نمکی :-)
خوب ببخشید که اینقدر دیر برگشتم زندگی ماشینی همینه آدم وقت زیاد برای خودش نداره ..در مورد برنامه تور قرار بود برات بنویسم
این برنامه خیلی راحته بعد از اینستال کردن و قرار دادنش روی کامپیوتر فقط باید روی ایکون پیاز مانندش کلیک کنی همین باعث میشه که برنامه اکتیو بشه ....اگر از برنامه فایر فاکس استفاده میکنی نشون میده که این برنامه اکتیو هست . اکتیو بودن این برنامه باعث میشه که تو اولا یک آی پی دریافت کنی که باعث شناسایی کامپیوترت نشه ....بعدش هم انگار وارد یک دالان خصوصی میشی که به همه محلها راه داره ....همه محلها و آدرسها ...حتما امتحان کن و خبرش رو بده

خوب آره.این همه تفاوت برام جالبه.
راستی از راهنماییتون ممنونم بابت تور(پیاز)!!دی!!

نیما پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ب.ظ

خیانت وتعصب اسمو که دیدم جا خوردم به درد فیلم جنایی میخوره

نمی دونم شاید!!:-)

teryak دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ق.ظ http://teryak.blogfa.com

سلام
دوست عزیز بابعنوان جدیدی بنام خطر مبتلا به مواد مخدر بروزم
امیدوارم بانظرات خویش باعث رونق سایت ما باشید

دختر همسایه سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ق.ظ

متاسفانه نفهمیدم نوشته ات رو ولی امیدوارم که بتونی استفاده کنی ...خبرش رو قراره بهم بدی...یادت نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد